Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Koperasi Polis DiRaja Malaysia Berhad (KPDRM) – Tarikh Tutup 26 Jun 2019

Jawatan kosong terkini di Koperasi Polis DiRaja Malaysia Berhad (KPDRM) Jun 2019. Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Koperasi Polis DiRaja Malaysia Berhad) sebagai :

1. COMPANY DRIVER (PEMANDU)
2. KERANI

TARIKH TUTUP PERMOHONAN 26 JUN 2019
LOKASI : KUALA LUMPUR
SEKTOR : SWASTA/ BERKANUN

Jawatan Kosong Koperasi Polis DiRaja Malaysia Berhad (KPDRM) Jun 2019


COMPANY DRIVER (PEMANDU)
Syarat-syarat permohonan adalah seperti berikut:
  • Warganegara Malaysia
  • Memiliki kelulusan STPM/SPM/SPVM atau yang setaraf dengannya dari Institusi Pengajian yang diiktiraf oleh Kerajaan. Calon-calon yang mahir selok-belok jalan di Lembah Klang digalakkan memohon.
  • Memiliki lesen memandu B, D, E yang dikeluarkan oleh JPJ Malaysia; dan mempunyai kebolehan menyelenggara kenderaan bermotor adalah satu kelebihan.
  • Sihat tubuh badan dan penglihatan yang baik serta tidak rabun warna, boleh berkomunikasi dalam Bahasa Malaysia dan Bahasa Inggeris dengan baik.
KERANI
Syarat-syarat permohonan adalah seperti berikut:
  • Warganegara Malaysia
  • Memiliki kelulusan peringkat DIPLOMA (keutamaan dalam bidang Kewangan, Pentadbiran & Teknologi Pejabat) atau memiliki kelulusan STPM/SPM/SPVM atau yang setaraf dengannya dari Institusi Pengajian Tinggi yang diiktiraf oleh Kerajaan dan mempunyai sekurang-kurangnya 2 tahun pengalaman dalam bidang perkeranian akan diberi keutamaan.
  • Mempunyai pengalaman bekerja dalam bidang pentadbiran pejabat (rekod dan penyusunan fail-fail, surat-menyurat dan lain-lain yang berkaitan). Calon yang pernah bekerja di syarikat guaman atau syarikat kawalan kredit adalah satu kelebihan.
  • Mempunyai kemahiran dalam penggunaan komputer dan internet, serta boleh berkomunikasi dalam Bahasa Malaysia dengan baik.
CARA MEMOHON

Individu yang berkelayakan hendaklah membuat permohonan secara 'online' di laman Jobstreet Malaysia di https://www.jobstreet.com.my, ATAU sila klik pada pautan link yang diberikan di bawah.

Iklan dan permohonan jawatan secara online disini
Lihat kekosongan jawatan yang lain :
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM !
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong