Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Pasir Gudang (MPPG) Januari 2019

Jawatan kosong kerajaan negeri Johor 2019. Permohonan adalah dipelawa daripada Rakyat Negeri Johor Darul Ta`zim atau Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk memohon jawatan di Majlis Perbandaran Pasir Gudang (MPPG) sebagai :-

1. Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi) N19
2. Pembantu Penguatkuasa KP19

CARA MEMBUAT PERMOHONAN :

i) Permohonan hendaklah menggunakan borang yang boleh diperolehi di Kaunter Majlis Perbandaran Pasir Gudang pada waktu Pejabat bernilaiRM 1.00 satu borang.

ii) Permohonan daripada calon yang sedang berkhidmat dengan Kerajaan atau Badan Berkanun atau Pihak Berkuasa Tempatan hendaklah dibuat melalui Ketua Jabatan dengan menyertakan salinan kenyataan perkhidmatan yang dikemaskini dan 3 laporan penilaian prestasi tahunan yang terakhir sepertimana mengikut peraturan 17 Bab A Tahun 2005 dibawah peraturan-peraturan Pegawai Awam (Pelantikan, Kenaikan Pangkat, dan penamatan Perkhidmatan). 

Jawatan Kosong MPPG Januari 2019


ALAMAT PERMOHONAN DAN TARIKH TUTUP

YANG DIPERTUA
MAJLIS PERBANDARAN PASIR GUDANG
ARAS 19, MENARA AQABAH
81700 PASIR GUDANG
JOHOR
(U.P: BAHAGIAN SUMBER MANUSIA)


SEBELUM ATAU PADA 17 JANUARI 2019

CATATAN

(a) Setiap permohonan jawatan hendaklah menggunakan borang MPPG bagi setiap jawatan yang di pohon.

(b) Hanya calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja dipanggil temuduga.

(c) Pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 3 bulan dari tarikh iklan ditutup hendaklah menggangap pemohonan mereka TIDAK BERJAYA.

(d) Segala perbelanjaan kerana menghadiri temuduga adalah tanggungjawab pemohon sendiri.

(e) Segala salinan sijil – sijil dan dokumen sokongan hendaklah disahkan salinan oleh Ketua Kampung / Pengerusi Jawatankuasa Kampung / Guru Besar /Pengetua sekolah – sekolah atau bantuan penuh kerajaan dan Pegawai Kerajaan JUSA atau Kumpulan A Pengurusan dan Profesional.

Iklan dan permohonan jawatan selanjutnya disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong