Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) - 13 Jun 2017

Jawatan kosong terkini di Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) Jun 2017. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia anak kelahiran Negeri Sembilan Darul Khusus yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun ke atas pada tarikh tutup iklan jawatan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) sebagai :

1. NURSE (GRADE U-29) 
2. DENTAL THERAPIST (GRADE U-29) 
3. ASSISTANT SCIENCE OFFICER (GRADE C-29) 
4. MEDICAL LABORATORY TECHNOLOGIST (GRADE U-29) 
5. RADIOGRAPHER (GRADE U29) 
6. ASSISTANT NETWORK ENGINEER (JA29) 

Tarikh tutup permohonan 12 & 13 Jun 2017
Lokasi : Pahang, Selangor
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong

SEJARAH 

Cadangan untuk menubuhkan universiti ini lahir pada awal tahun 1982, apabila Perdana Menteri Malaysia ketika itu, Dato' Seri Dr. Mahathir Mohamad, mengarahkan Kementerian Pendidikan untuk merancang dan menubuhkan Universiti Islam di Malaysia. Setelah dipersetujui kabinet, UIAM telah ditubuhkan secara rasmi pada 10 Mei 1983. Presiden pertamanya, Tun Hussein Onn telah dilantik pada 16 September tahun yang sama.

Kampus induk UIAM seluas 700 ekar terletak di Gombak, Selangor. UIAM juga mempunyai dua kampus cawangan di Kuantan dan juga Kuala Lumpur. Pusat Asasi UIAM terletak di Petaling Jaya, Selangor dan di Gambang, Pahang. UIAM mempunyai 13 buah kulliyyah (fakulti) dan 12 pusat kecemerlangan.

Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong