Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Sebagai Eksekutif Operasi Dan Perolehan - 15 Jun 2017

Jawatan kosong terkini di Wisma Koputra (Koperasi Pelaburan Kakitangan Bank Muamalat) Jun 2017. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini yang ditawarkan oleh Wisma Koputra (Koperasi Pelaburan Kakitangan Bank Muamalat) sebagai:

1. EKSEKUTIF OPERASI DAN PEROLEHAN

Majikan : Wisma Koputra
Alamat : No 43-A & 43-B, Jalan Sungai Besi Indah 1/19, Taman Sungai Besi Indah, 43300 Seri Kembangan, Selangor Darul Ehsan.

Deskripsi/ Tugasan:
Jawatan kosong Eksekutif Perolehan di KOPUTRA. Kami memerlukan tenaga mahir/ separuh mahir membuat kerja-kerja perolehan dan semakan peluang-peluang tender bagi meningkatkan perniagaan. Menyelesaikan semua permasalahan aduan pelanggan dengan tempoh yang ditetapkan. Menjalankan urusan pertemuan dan perbincangan bersama pihak pelanggan bagi memastikan kerja berkala mengikut jadual yang ditetapkan. Mengurus operasi Property Care (Cleaning) dari segi perjalanan operasi pencucian. Memastikan masalah aduan pelanggan berkaitan pencucian dapat diselesaikan.

Syarat dan kelayakan :
Berpengalaman sekurang-kurangnya 3 tahun dalam bidang yang berkaitan seperti pengurusan e-perolehan, pengurusan tender dan operasi syarikat.

Jawatan Kosong

Cara Memohon :
Melalui email kepada mirulmohdikhwan.koputra@gmail.com

Link website : www.koputra.com.my

Negeri : Selangor
Sektor : Swasta
Tarikh tutup permohonan pada 15 Jun 2017

Info Syarikat/ Majikan :
Koperasi Pelaburan Kakitangan Bank Muamalat Malaysia Berhad (KOPUTRA). No Pendaftaran syarikat ialah KOOP. NEGARA NO 88. Alamat Berdaftar Wisma KOPUTRA, No. 43-A & 43-B, Jalan Sg. Besi Indah 1/19, Taman Sg. Besi Indah, 43300 Seri Kembangan, Selangor Darul Ehsan. No Telefon 03-8941 9770. No Faks 03-8941 6636. Email rasmi syarikat koputra88@gmail.com. Laman web ialah www.koputra.com.

**Perhatian : Info jawatan kosong yang diklankan ini telah diposkan melalui borang iklan jawatan kosong. Pemohon adalah dinasihatkan agar meneliti terlebih dahulu info jawatan kosong ini sebelum membuat sebarang permohonan yang telah ditetapkan oleh pihak Wisma Koputra ini.  Sekiranya terdapat penipuan atau keraguan pada iklan jawatan kosong ini, sila hantarkan mesej anda ke facebook kami di https://www.facebook.com/jawatankosongkerajaanonline/ untuk tindakan lanjut. Bagi mana-mana majikan yang ingin mengiklankan info jawatan kosong sila isi borang permohonan jawatan kosong di http://ejobskini.blogspot.my/p/tos.html .
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong