Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong FELDA IFFCO Sdn Bhd - 17 Mei 2017

Jawatan kosong terkini di Korporasi Pembangunan Desa Mei 2017. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun ke atas pada tarikh tutup iklan jawatan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Korporasi Pembangunan Desa sebagai :

1. Management Trainee
2. Executive - Management Information System
3. QA Executive
4. Assistant Manager - HR & Administration

Tarikh tutup permohonan 06 - 17 Mei 2017
Lokasi : Johor, Selangor
Sektor : Swasta

Jawatan Kosong

COMPANY OVERVIEW

FELDA IFFCO is a joint venture company between FELDA Global Ventures Holdings Sdn Bhd and IFFCO Holdings Limited. This partnership between FELDA, Malaysia's largest diversified plantation based organization and IFFCO Holdings Ltd., UAE's leading manufacturer and marketer of a wide range of fast moving consumer goods and industrial food products in the Middle East and Africa. We create a company with expertise in manufacturing and distribution that is capable of fulfilling every requirement of the growing global fats and oils industry.

Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong