Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Terkini di PPUKM - 17 April 2017

Jawatan kosong kerajaan terkini di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaaan Malaysia (PPUKM) April 2017 | Jawatan kosong terkini di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaaan Malaysia (PPUKM) April 2017. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun ke atas pada tarikh tutup iklan jawatan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Pusat Perubatan Universiti Kebangsaaan Malaysia (PPUKM) sebagai :

1. JURUTERAPI PERGIGIAN U29
2. PEGAWAI KEWANGAN W41
3. PEGAWAI PERUBATAN UD43
4. PEGAWAI PERUBATAN UD47
5. PEGAWAI PERUBATAN UD51
6. PEGAWAI PERUBATAN UD53
7. PENOLONG JURUUKUR BAHAN JA29
8. PENOLONG PEGAWAI KESELAMATAN KP29

Tarikh tutup permohonan 17 April 2017
Lokasi : Kuala Lumpur
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong Terkini di PPUKM

LATAR BELAKANG 
Universiti Kebangsaan Malaysia merupakan salah sebuah universiti yang terdapat di Malaysia. Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) ditubuhkan secara rasmi pada 18 Mei 1970. Kampus sementaranya dibuka di Lembah Pantai, Kuala Lumpur. Kini, kampus utama Universiti Kebangsaan Malaysia terletak di Bandar Baru Bangi, Selangor. Terdapat juga sebuah hospital pengajar, Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM) di Cheras, Kuala Lumpur dan sebuah kampus cawangan, juga di Kuala Lumpur.

Kini UKM telah berkembang pesat dan mempunyai 13 buah fakulti,14 buah institut, 12 buah pusat, dan sebuah sayap swasta UKM Holdings Sdn Berhad. UKM merupakan salah sebuah daripada 4 universiti di Malaysia yang bertaraf universiti penyelidikan.

Permohonan jawatan secara online disini
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong