Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Perodua Sales Sdn Bhd - 05 Mei 2017

Jawatan kosong terkini di Perodua Sales Sdn Bhd Mei 2017. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun ke atas pada tarikh tutup iklan jawatan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Perodua Sales Sdn Bhd sebagai :

1. Executive - Parts Inventory
2. Imam Eksekutif (Pengurus Masjid)
3. Executive, Group Internal Audit
4. Management Trainee
5. Head of Security

Tarikh tutup permohonan 09 April - 05 Mei 2017
Lokasi : Selangor
Sektor : Swasta

Jawatan Kosong

ABOUT 

Perusahaan Otomobil Kedua Sdn Bhd, PERODUA (054795V), established in 1993, is a joint venture company between Malaysian and Japanese partners.

The shareholders of Perodua are UMW Corporation Sdn Bhd 38%, MBM Resources Berhad 20%, Daihatsu Motor Co. Ltd 20%, PNB Equity Resource Corporation Sdn Berhad 10%, Daihatsu (Malaysia) Sdn Bhd 5%, Mitsui & Co. Ltd 4.2% and Mitsui & Co. (Asia Pacific) Pte Ltd 2.8%.

Perodua Sales Sdn Bhd, PSSB (066332U) is responsible for the sales, marketing and distribution of all Perodua vehicles as well as after sales and spare parts operations.

JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong