Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Terkini di FINAS - 17 Mac 2017

Jawatan kosong terkini di Perbadanan Kemajuan Filem Nasional Malaysia (FINAS) Mac 2017  . Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini yang ditawarkan oleh Perbadanan Kemajuan Filem Nasional Malaysia (FINAS) sebagai:

1. PENOLONG JURUAUDIT 

Majikan : PERBADANAN KEMAJUAN FILEM NASIONAL MALAYSIA (FINAS)
Alamat : KOMPLEKS STUDIO MERDEKA LOT 1662, BATU 8, JALAN HULU KELANG 68000 AMPANG SELANGOR (U.P : UNIT PENGURUSAN SUMBER MANUSIA)

Deskripsi/ Tugasan:
Taraf Jawatan : Kontrak (Contract For Service)
Tempoh Kontrak : 1 Tahun
Klasifikasi Perkhidmatan : Kewangan
Gred Jawatan : W29
Gaji : RM1,700.00
Kekosongan : 1 kekosongan
Tempat : FINAS Hulu Kelang

Syarat dan kelayakan :
Calon bagi lantikan hendaklah memiliki kelayakan seperti berikut:

(a) warganegara Malaysia;
(b) berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan; dan
(c) memiliki pengetahuan, pengalaman dan kelulusan seperti berikut:

(i) sijil dalam bidang pengajian perniagaan atau penyimpan kira yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada politeknik tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya;

(ii) Diploma dalam bidang pengajian perakaunan, pengajian bank atau pengajian perdagangan yang diiktiraf oleh kerajaan daripada institusi-institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya;

(iii) Licentiate of the Chartered Institute of Secretaries and Administrators of United Kingdom dalam bidang pentadbiran kewangan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan.

(iv) Lulus Bahasa Malaysia / Bahasa Melayu (termasuk lulus Ujian Lisan) pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerajaan.


Cara Memohon :
1. Pemohon dikehendaki mengisi Borang PKFNM 1/96 yang boleh didapati di Ibu Pejabat FINAS atau melayari laman web FINAS di www.finas.my untuk memuat turun borang permohonan.

2. Permohonan hendaklah disertakan dengan butir-butir peribadi (resume), salinan kelayakan akademik dan maklumat-maklumat lain yang berkaitan serta  gambar  berukuran  passport.

Jawatan Kosong

Iklan jawatan dan syarat kelayakan disini

Negeri : Selangor
Sektor : Badan Berkanun
Tarikh tutup permohonan pada 17 Mac 2017


Info Syarikat/ Majikan :

**Perhatian : Info jawatan kosong yang diklankan ini telah diposkan melalui borang iklan jawatan kosong. Pemohon adalah dinasihatkan agar meneliti terlebih dahulu info jawatan kosong ini sebelum membuat sebarang permohonan yang telah ditetapkan oleh pihak PERBADANAN KEMAJUAN FILEM NASIONAL MALAYSIA (FINAS) ini.  Sekiranya terdapat penipuan atau keraguan pada iklan jawatan kosong ini, sila hantarkan mesej anda ke facebook kami di https://www.facebook.com/jawatankosongkerajaanonline/ untuk tindakan lanjut. Bagi mana-mana majikan yang ingin mengiklankan info jawatan kosong sila isi borang permohonan jawatan kosong di http://ejobskini.blogspot.my/p/tos.html .
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong