Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Terkini Sebagai Kerani Pentadbiran - 01 Mac 2017

Jawatan kosong terkini di Kilauan Padu Services Sdn Bhd Mac 2017. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini yang ditawarkan oleh Kilauan Padu Services Sdn Bhd sebagai:

1. KERANI PENTADBIRAN

Majikan : Kilauan Padu Services Sdn Bhd
Alamat : G20, Jalan Prima 2, Dataran Pandan Prima, 55100 Kuala Lumpur

Deskripsi/ Tugasan:
Bertanggungjawab mengemaskini data pelanggan, penyusunan fail, menjawab panggilan telefon, khidmat pelanggan dan lain-lain tugas yang mungkin diarahkan kemudian.

Syarat dan kelayakan :
SPM/Diploma. Ada pengalaman sekurang-kurangnya 1 tahun dalam bidang pentadbiran. Mempunyai perwatakan yang menarik. Mahir menggunakan perisian Microsoft Office seperti Ms Word dan sebagainya. Berumur 23 - 30 tahun.

Jawatan Kosong

Cara Memohon :
Emelkan CV anda ke azrinfadzil8@gmail.com atau hantarkan mesej ke nombor 016-7128812 En. Azrin untuk sebarang pertanyaan.

Negeri : Kuala Lumpur
Sektor : Swasta
Tarikh tutup permohonan pada 01 Mac 2017


Info Syarikat/ Majikan :

**Perhatian : Info jawatan kosong yang diklankan ini telah diposkan melalui borang iklan jawatan kosong. Pemohon adalah dinasihatkan agar meneliti terlebih dahulu info jawatan kosong ini sebelum membuat sebarang permohonan yang telah ditetapkan oleh pihak Kilauan Padu Services Sdn Bhd ini.  Sekiranya terdapat penipuan atau keraguan pada iklan jawatan kosong ini, sila hantarkan mesej anda ke facebook kami di https://www.facebook.com/jawatankosongkerajaanonline/ untuk tindakan lanjut. Bagi mana-mana majikan yang ingin mengiklankan info jawatan kosong sila isi borang permohonan jawatan kosong di http://ejobskini.blogspot.my/p/tos.html .
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong