Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Pekerja Sambilan Harian di Jabatan Kesihatan Negeri Melaka

Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan dan berminat untuk menyertai Program Kesihatan Pergigian di Jabatan Kesihatan Negeri Melaka sebagai :

1. Pekerja Sambilan Harian (PSH)
Kelayakan : SPM

Tarikh tutup : 14 Februari 2017 (Selasa)

Sukacita dimaklumkan bahawa jabatan ini sedang mengadakan urusan pengambilan perkhidmatan Pekerja Sambilan Harian yang berkelulusan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) di Bahagian Pergigian, Jabatan Kesihatan Negeri Melaka. Sila kemukakan permohonan yang lengkap ke jabatan ini sebelum atau pada 14 Februari 2017 (Selasa). Permohonan yang lewat diterima atau tidak lengkap dengan dokumen-dokumen yang diperlukan tidak akan dipertimbangkan.

Kepada sesiapa yang berminat, sila hantar permohonan ke alamat di bawah beserta resume bergambar, salinan sijil-sijil berkaitan seperti kad pengenalan, sijil kelahiran, Sijil Pelajaran Malaysia dan sijil berhenti sekolah yang telah disahkan dan surat iringan dengan menyatakan jawatan yang dipohon. Permohonan yang tidak lengkap akan ditolak.

JAWATAN KOSONG PEKERJA SMBILAN HARIAN (PSH)


Sila hantarkan permohonan anda ke alamat seperti berikut:

Jabatan Kesihatan Negeri Melaka
Unit Sumber Manusia,
Bahagian Pengurusan
Tingkat 4, Wisma Persekutuan
Jalan Business City, MITC
75450 Ayer Keroh, Melaka

Tel : 06-2356753
(u.p. : Puan Nor Zaidah binti Md. Galeh / Siti Sarah binti Abu Bakar)
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong