Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Kementerian Kerja Raya Malaysia (KKR) - 19 Februari 2017

Jawatan kosong kerajaan terkini di Kementerian Kerja Raya Malaysia (KKR) Februari 2017 | Jawatan kosong terkini di Kementerian Kerja Raya Malaysia (KKR) Februari 2017. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun ke atas pada tarikh tutup iklan jawatan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Kementerian Kerja Raya Malaysia (KKR) sebagai :

1. PEMBANTU KEMAHIRAN H19 - 121 KEKOSONGAN
2. PELUKIS PELAN (KEJURUTERAAN AWAM) JA19 - 18 KEKOSONGAN

Tarikh tutup permohonan 19 Februari 2017
Lokasi : Seluruh Malaysia
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong

LATAR BELAKANG 

Kementerian Kerja Raya Malaysia adalah merupakan kementerian di bawah kerajaan Malaysia. Kementerian ditubuhkan pada tahun 1956 dengan nama Kementerian Kerja Raya, Pos dan Telekom. Pada tahun 1975, kementerian telah disusun semula dan dinamakan Kementerian Kerja Raya dan Pengangkutan. Perkembangan pesat pembangunan dan sosio-ekonomi negara pada tahun 1970an telah menyebabkan fungsi dan peranan kementerian bertambah. Sesuai dengan perkembangan tersebut, pada tahun 1978 sekali lagi fungsi dan nama kementerian ditukar kepada Kementerian Kerja Raya dan Kemudahan Awam. Namun selari dengan pengkhususan tanggungjawab, pada tahun 1980an, kerajaan telah mengambil keputusan menamakan kementerian dengan nama Kementerian Kerja Raya dan nama itu kekal sehingga sekarang.


Lihat kekosongan jawatan yang lain :
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM !
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong