Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Terkini di KPJ Damansara - 19 Februari 2017

Jawatan kosong terkini di KPJ Damansara Februari 2017. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun ke atas pada tarikh tutup tarikh jawatan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di KPJ Damansara sebagai :

1. Accountant

Tarikh tutup permohonan 19 Februari 2017
Lokasi : Selangor
Sektor : Swasta

Jawatan Kosong

COMPANY OVERVIEW

KPJ Damansara Specialist Hospital (DSH) is the 8th hospital under the flagship of the KPJ Healthcare Bhd, the largest healthcare group in the Malaysian and South East Asian region which has under its wings, 23 reputable and strategically located hospitals in Malaysia and 2 in Indonesia.

By virtue of this symbiotic partnership and cohesive network of specialists, the KPJ Group as an entity is equipped to render highly comprehensive medical assistance and specialist care to all. Patients can tap into the wealth of expertise, experience and technology.

Permohonan jawatan secara online disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong