Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Lembaga Pelindung Dan Kebajikan Pengguna Malaysia - 09 Disember 2016

Jawatan kosong terkini di Lembaga Pelindung Dan Kebajikan Pengguna Malaysia. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun ke atas pada tarikh tutup iklan jawatan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini yang ditawarkan oleh Lembaga Pelindung Dan Kebajikan Pengguna Malaysia sebagai:

1. PEGAWAI TADBIR

Majikan : Lembaga Pelindung Dan Kebajikan Pengguna Malaysia
Alamat : No-22-3, Blok C31, Plaza Cheong Hin Commercial City, Jalan SP 2/8 Taman Serdang Perdana, 43300 Seri Kembangan, Selangor

Deskripsi/ Tugasan:
Kami mencari calon untuk jawatan Pegawai Tadbir dan Operasi yang boleh bertugas dengan segera dan mempunyai kelayakan lebih atau disetara dengan keperluan .Lokasi Pejabat: Serdang Perdana, Seri Kembangan (berdekatan South City)

Syarat dan kelayakan :
Mempunyai diploma dalam bidang pengurusan.
Berpengalaman 2 tahun sekurang-kurangnya dalam bidang pengurusan pejabat.
Mampu menguruskan majlis koperat.
Boleh bekerja tanpa pengawasan.
Tidak ada masalah untuk menguruskan mesyuarat di luar kawasan KL/Selangor.
Calon mestilah berumur tidak lebih 35 tahun.
Tinggal di sekitar Seri Kembangan.
Boleh mengurusan urusan surat menyurat.
Lelaki/perempuan boleh memohon jawatan ini.
Boleh mula bekerja segera.


Cara Memohon :
Hantarkan resume lengkap beserta gambar berukuran pasport ke alamat email :

joblpkpm@gmail.com atau call 03-89426807

Negeri : Selangor
Sektor : Badan Berkanun
Tarikh tutup permohonan pada 09 Disember 2016

Jawatan Kosong

Info Syarikat/ Majikan :
Bekerjasama dengan kerajaan dalam melaksanakan program-program pendidikan pengguna supaya kestabilan dan harmoni dalam pasaran dapat dipeliara secara berterusan. Untuk memberikan perlindungan terhadap ahli dan menjaga mutu amalan sebagai pengguna di Malaysia. Menggalakkan pengguna terlibat secara aktif menggunakan hak dan kuasa mereka untuk memperolehi keadilan di pasaran. Menggalakkan pengguna supaya bersikap proaktif untuk melindungi diri sendiri daripada peniaga atau pembekal yang tidak bertanggungjawab.

**Perhatian : Info jawatan kosong yang diklankan ini telah diposkan melalui borang iklan jawatan kosong. Pemohon adalah dinasihatkan agar meneliti terlebih dahulu info jawatan kosong ini sebelum membuat sebarang permohonan yang telah ditetapkan oleh pihak Lembaga Pelindung Dan Kebajikan Pengguna Malaysia ini.  Sekiranya terdapat penipuan atau keraguan pada iklan jawatan kosong ini, sila hantarkan mesej anda ke facebook kami di https://www.facebook.com/jawatankosongkerajaanonline/ untuk tindakan lanjut. Bagi mana-mana majikan yang ingin mengiklankan info jawatan kosong sila isi borang permohonan jawatan kosong di http://ejobskini.blogspot.my/p/tos.html .
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong