Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Kumpulan Media Karangkraf - 26 Januari 2017

Jawatan kosong terkini di Kumpulan Media Karangkraf Januari 2017. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun ke atas pada tarikh tutup iklan jawatan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Kumpulan Media Karangkraf sebagai :

1. SALES OPERATION MANAGER
2. TRAINING EXECUTIVE

Tarikh tutup permohonan 26 Januari 2017
Lokasi : Selangor
Sektor : Swasta

Jawatan Kosong Kumpulan Media Karangkraf Januari 2017

LATAR BELAKANG

Kumpulan Media Karangkraf Sdn Bhd merupakan sebuah syarikat yang diasaskan oleh Dato' (Dr.) Hussamuddin Bin Haji Yaacub pada 1978. Majalah pertama yang diterbitkan ialah Majalah Mingguan Kanak-kanak yang seterusnya disusuli oleh akhbar tabloid mingguan iaitu Bacaria, Watan, Media Hiburan, Majalah Remaja Majalah Nona dan sebagainya.

Pasaran dalan bahan bacaan bahasa Melayu yang menggalakkan mendorong kepada peningkatan judul yang diperkenalkan oleh Kumpulan Media Karangkraf Sdn Bhd yang ketika itu terletak di Taman Tun Dr Ismail dan Jalan Penchala, Petaling Jaya. Pada penghujung 2002 Kumpulan Media Karangkraf Sdn Bhd telah berpindah ke kompleks barunya di Shah Alam yang dikenali sebagai kompleks Karangkraf. Bangunan berwarna ungu ini terletak di atas tapak seluas 12.5 ekar menempatkan kesemua operasi Kumpulan Karangkraf Sdn Bhd di bawah satu bumbung.

Sehingga 2008, Kumpulan Media Karangkraf Sdn Bhd telah menerbitkan sejumlah 29 judul terbitan cetak. Pada 2010, Karangkraf mempunyai lebih 1,400 orang kakitangan di seluruh Malaysia.

Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong