Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Akademi Sains Malaysia (ASM) - 22 Januari 2017

Jawatan kosong terkini di Akademi Sains Malaysia (ASM) Januari 2017. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur daripada 18 tahun ke atas pada tarikh tutup iklan jawatan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Akademi Sains Malaysia (ASM) sebagai :

1. Multimedia Programmer

Tarikh tutup permohonan 22 Januari 2017 
Lokasi : Kuala Lumpur
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong

COMPANY OVERVIEW
Think Science. Celebrate Technology. Inspire Innovation.

The Academy of Sciences Malaysia (ASM) is a statutory body under the Ministry of Science, Technology and Innovation (MOSTI). ASM came into force on 1 February 1995 and was established under the Academy of Sciences Act 1994.

As the nation’s Thought Leader on matters related to science, engineering, technology and innovation, ASM provides strategic advisory reports to the government. ASM also carries out programmes that contribute towards the development of human capital in the science, engineering and technology. As such ASM collaborate and partner with national and international organisations and network in achieving these goals. 

JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong