Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Yayasan Kemajuan Islam Nasional - 24 Disember 2016

Jawatan kosong terkini di Yayasan Kemajuan Islam Nasional Disember 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun ke atas pada tarikh tutup iklan jawatan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Yayasan Kemajuan Islam Nasional sebagai :

1. Akauntan

Tarikh tutup permohonan 24 Disember 2016
Lokasi : Kuala Lumpur
Sektor : Berkanun

Jawatan Kosong

COMPANY OVERVIEW
Yayasan Kemajuan Islam Nasional (YAKIN) ialah sebuah pertubuhan yayasan (foundation) yang ditubuhkan pada 24 Januari 2011 oleh YB. Senator Datuk Seri Syed Ibrahim bin Kader dan dirasmikan oleh YAB. Dato’ Sri Mohd Najib bin Tun Razak, Perdana Menteri Malaysia pada 25 Oktober 2011. YAKIN ditubuhkan bagi memberikan bantuan pendidikan, keagamaan, kesihatan dan kebajikan kepada golongan yang kurang berkemampuan khususnya masyarakat India Muslim dan masyarakat Islam umumnya.

Ibu Pejabat YAKIN beralamat di No. 77-1, Tingkat 1, Medan Sri Bunus, Off Jalan Masjid India 50100 Kuala Lumpur. YAKIN juga mempunyai satu pejabat di setiap negeri seluruh Malaysia kecuali di negeri Kelantan dan Sarawak. Pejabat YAKIN di setiap negeri bertindak sebagai pejabat pentadbiran bagi memberi sokongan kepada Ibu Pejabat, manakala segala keputusan dan urusan kewangan dilakukan di Ibu Pejabat.

Permohonan jawatan secara online disini
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong