Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) - 25 November 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) November 2016 | Jawatan kosong terkini di Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) November 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun ke atas pada tarikh tutup tarikh jawatan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) sebagai :

1. PEMBANTU PEPERIKSAAN SAMBILAN 

Tarikh tutup permohonan 25 November 2016
Lokasi : Selangor
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong UKM

CARA MEMOHON
Pemohon hendaklah mengisi borang permohonan seperti borang yang dilampirkan beserta
dengan dokumen berikut:-

- 2 keping gambar (berukuran pasport),
- Salinan kad pengenalan (yang telah disahkan)
- Salinan sijil (yang telah disahkan)

Borang yang telah lengkap hendaklah dihantar kepada Pusat Pengurusan Akademik, Kampus Lingkungan Kedua, Universiti Kebangsaan Malaysia, 43600 UKM, Bangi selewat-lewatnya sebelum atau pada 25 November 2016. Permohonan yang tidak lengkap tidak akan dilayan. Keutamaan diberikan kepada anak-anak kakitangan UKM.

Calon-calon yang berjaya dipilih untuk jawatan di atas akan dipanggil menghadiri Sesi temuduga pada tarikh yang akan ditetapkan kemudian iaitu sebelum minggu peperiksaan berjalan. Sekiranya tidak dipanggil atau calon gagal menghadiri sesi temuduga tersebut, maka permohonan calon akan dikira tidak berjaya. 

Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong