Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Terkini Sebagai Personal Assistant - 30 December 2016

Jawatan kosong terkini di Radimax Group Sdn Bhd Disember 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun ke atas pada tarikh tutup iklan jawatan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini yang ditawarkan oleh Radimax Group Sdn Bhd sebagai:

1. Personal Assistant 

Majikan : Radimax Group Sdn Bhd
Alamat : Level 13, Wisma UOA Damansara II, No. 6, Jalan Changkat Semantan, Damansara Heights 50490 Kuala Lumpur.

Deskripsi/ Tugasan:
-Coordinate travel and accommodation requirements in connection with others and ensure arrangements in place for the Director.
-Assist in the preparations of documents for the Board Meeting or EXCO Meeting
-Keep and maintain an accurate record of papers and electronic correspondence on behalf of the Director.
- Undertake special tasks and ad-hoc assignments as may be assigned from time to time

Syarat dan kelayakan :
- Bachelor Degree in any field but preferable in Mass Communication
- Minimum 3-5 years working experience in Personal Assistant
- Able to work with long hour when required.
- Strong communication skills, both written and spoken in English and Bahasa Melayu, excellent interpersonal skills with critical and strategic mindset, well organized and high integrity.


Cara Memohon :
Send your resume to career@radimaxgroup.com.my

Negeri : Kuala Lumpur
Sektor : Swasta
Tarikh tutup permohonan pada 30 December 2016

Jawatan Kosong


Info Syarikat/ Majikan :
Radimax Group Sdn Bhd (Formerly known as Realmild (M) Sdn Bhd) is one of Malaysia's Leading investment companies with a vast portfolio of diversified businesses parked under its group of companies

**Perhatian : Info jawatan kosong yang diklankan ini telah diposkan melalui borang iklan jawatan kosong. Pemohon adalah dinasihatkan agar meneliti terlebih dahulu info jawatan kosong ini sebelum membuat sebarang permohonan yang telah ditetapkan oleh pihak Radimax Group Sdn Bhd ini.  Sekiranya terdapat penipuan atau keraguan pada iklan jawatan kosong ini, sila hantarkan mesej anda ke facebook kami di https://www.facebook.com/jawatankosongkerajaanonline/ untuk tindakan lanjut. Bagi mana-mana majikan yang ingin mengiklankan info jawatan kosong sila isi borang permohonan jawatan kosong di http://ejobskini.blogspot.my/p/tos.html .
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong