Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Sebagai Pembantu Tadbir di Intec Education College - 21 November 2016

Jawatan kosong terkini di Intec Education College November 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun ke atas dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini yang ditawarkan oleh Intec Education College sebagai:

1. PEMBANTU TADBIR 

Majikan : Intec Education College
Alamat : Jalan Senangin Satu 17/2A, Seksyen 17 40200 Shah Alam

Deskripsi/ Tugasan:
Bertanggungjawab menjalankan tugas-tugas yang dipertanggungjawabkan seperti perkeranian selari dengan fungsi tugas Jabatan/Unit yang berkaitan seperti penyelenggaraan fail/dokumen, penyediaan dokumen rasmi, perkhidmatan kaunter dan tugasan am oleh jabatan.

Syarat dan kelayakan :
(a) warganegara Malaysia;
(b) berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan;
(c)Sijil Pelajaran Malaysia atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh
kerajaan;
(d)Kepujian Bahasa Malaysia/Bahasa Melayu (termasuk lulus Ujian Lisan) pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerajaan. (Keutamaan diberi kepada calon yang berkebolehan
mengendalikan komputer)

Jawatan Kosong

Cara Memohon :
Permohonan hendaklah dibuat di dalam Borang Perjawatan INTEC Education College yang boleh diperoleh dengan melayari laman web INTEC di www.intec.edu.my dan juga boleh didapati sendiri di Pejabat Human Capital INTEC.

Sila kemukakan permohonan berserta nama jawatan di bahagian atas kiri sampul surat kepada :

PENGURUS KANAN
PEJABAT HUMAN CAPITAL
INTEC EDUCATION COLLEGE
JALAN SENANGIN SATU 17/2A, SEKSYEN 17
40200 SHAH ALAM
SELANGOR DARUL EHSAN
(u.p : Cik Nor Akmal Lina Mohd Sabari)


Negeri : Selangor
Sektor : Badan Berkanun
Tarikh tutup permohonan pada 21 November 2016

Info Syarikat/ Majikan :
INTEC Education College is a private college wholly owned by UiTM. Established in 1982, it is now a college offering a wide range of overseas preparatory programmes that include the American Degree Foundation Programme, American Credit Transfer Programme, A-Level Programme, Australian Matriculation Programme, Look-East Policy Japan Programme, Look-East Policy Korean Programme and others. Located in Section 17 Shah Alam, Selangor, INTEC Education College plays an important role in contributing to the economic and social development of the country and in developing its human potential. It is now embarking on expanding and enhancing its academic field and therefore invites dynamic and motivated individuals who are keen to be part of this exciting journey towards academic excellence.

**Perhatian : Info jawatan kosong yang diklankan ini telah diposkan melalui borang iklan jawatan kosong. Pemohon adalah dinasihatkan agar meneliti terlebih dahulu info jawatan kosong ini sebelum membuat sebarang permohonan yang telah ditetapkan oleh pihak Intec Education College ini.  Sekiranya terdapat penipuan atau keraguan pada iklan jawatan kosong ini, sila hantarkan mesej anda ke facebook kami di https://www.facebook.com/jawatankosongkerajaanonline/ untuk tindakan lanjut. Bagi mana-mana majikan yang ingin mengiklankan info jawatan kosong sila isi borang permohonan jawatan kosong di http://ejobskini.blogspot.my/p/tos.html .
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong