Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Persatuan Alumni Universiti Putra Malaysia - 25 Disember 2016

Jawatan kosong terkini di Persatuan Alumni Universiti Putra Malaysia Disember 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun ke atas pada tarikh tutup iklan jawatan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Persatuan Alumni Universiti Putra Malaysia sebagai :

1. PENGURUS / SETIAUSAHA EKSEKUTIF

Tarikh tutup permohonan 25 Disember 2016
Lokasi : Selangor
Sektor : Swasta

Jawatan Kosong di Persatuan Alumni UPM Disember 2016

LATAR BELAKANG PAUPM
Menyedari keperluan satu mekanisme yang boleh merapatkan hubungan di antara Alumni dan seterusnya dengan Alma Mater, maka beberapa Kumpulan telah ditubuhkan di Kuala Lumpur dan Johor Bahru dikenali sebagai Persatuan Bekas Siswa Kolej Pertanian Malaya. Persatuan ini mula bergerak aktif di Kuala Lumpur sejak tahun 60-an dan akhirnya didaftarkan sebagai Persatuan Bekas Siswa Kolej Pertanian Malaya melalui Jabatan Pendaftaran Pertubuhan Negeri Selangor (ROS) pada 29 Jun 1971 mewakili semua pelajar dari Sekolah Pertanian, Kolej Pertanian Malaya, Universiti Pertanian Malaysia dan Universiti Putra Malaysia.  Kini PAUPM telah berusia lebih 60 tahun dan menyokong penuh Alma Mater dalam menanam semangat kecintaan kepada Alumni melalui aktiviti-aktiviti yang dijalankan bersama Universiti.  Peningkatan bilangan pelajar yang memasuki UPM setiap tahun bermakna bilangan alumninya juga semakin bertambah.  Alumni yang bergraduat pada tahun 2004 sehingga kini secara tidak langsung telah disahkan menjadi AHLI PERSATUAN ALUMNI UPM.

Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong