Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Klang (MP Klang) - 22 November 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Majlis Perbandaran Klang (MP Klang) November 2016 | Jawatan kosong terkini di Majlis Perbandaran Klang (MP Klang) November 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia (Keutamaan diberi kepada rakyat DYMM Sultan Selangor Darul Ehsan) yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Majlis Perbandaran Klang (MP Klang) sebagai :

1. PEGAWAI UNDANG-UNDANG L41

Tarikh tutup permohonan 22 November 2016
Lokasi : Selangor
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong

PERHATIAN KEPADA PEMOHON
(a) Permohonan hendaklah dibuat dalam borang MPK(BP) Perjawatan Pindaan 7/2016 yang boleh diperolehi di Bahagian Sumber Manusia, Majlis Perbandaran Klang dengan harga RM2.00.

(b) Borang permohonan hendaklah diisi dengan lengkap dan disertakan gambar berukuran pasport, Salinan-salinan sijil kelahiran, kad pengenalan, sijil persekolahan, kelulusan akademik yang berkaitan (sijil/diploma/ijazah), transkrip keputusan peperiksaan semua semester yang telah disahkan
daripada salinan asal;

(c) Pegawai kerajaan yang sedang berkhidmat hendaklah mengemukakan borang permohonan melalui Ketua Jabatan masing-masing mengikut Perintah Am Bab ‘A’ dan menyertakan bersama-sama Kenyataan Perkhidmatan yang dikemaskini dan laporan prestasi.

(d) Permohonan yang lewat diterima dan tidak mematuhi syarat-syarat yang ditetapkan tidak akan dipertimbangkan dan calon yang berkelayakan sahaja akan dipanggil untuk temuduga.

(e) Pemohon-pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 6 bulan dari tarikh iklan ditutup hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya. Borang permohonan yang telah lengkap diisi hendaklah di hantar kepada:

YANG DIPERTUA
MAJLIS PERBANDARAN KLANG
BANGUNAN SULTAN ALAM SHAH
JALAN PERBANDARAN
41675 KLANG

JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong