Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Majlis Daerah Tanjong Malim (MDTM) - 14 November 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Majlis Daerah Tanjong Malim (MDTM) November 2016 | Jawatan kosong terkini di Majlis Daerah Tanjong Malim (MDTM) November 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun ke atas pada tarikh tutup permohonan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Majlis Daerah Tanjong Malim (MDTM) sebagai :

1. PEMBANTU OPERASI N11 / N14
2. PENGHANTAR NOTIS N11 / N14
3. PEMBANTU TADBIR (KEWANGAN) W19
4. PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN/OPERASI) N17
5. PEMBANTU PENGUATKUASA KP19

Tarikh tutup permohonan 14 November 2016
Lokasi : Melaka
Sektor : Swasta

Jawatan Kosong


CARA MEMOHON :


Permohonan jawatan yang ditawarkan boleh dipohon melalui sistem permohonan jawatan kosong di https://egerbang.perak.gov.my/vacancy/ Permohonan yang telah lengkap perlu dicetak dan diserahkan beserta dengan salinan sijil-sijil yang berkaitan dan transkrip, kad pengenalan, sijil kelahiran yang telah disahkan dan sekeping gambar berukuran passport.

Borang permohonan jawatan kosong juga boleh didapati di kaunter Jabatan Khidmat Pengurusan, Tingkat 1, Majlis Daerah Tanjong Malim dengan bayaran RM 1.00 (Ringgit Malaysia : Satu Sahaja) dan dokumen sokongan seperti di perkara (i) hendaklah dikepilkan bersama-sama dengan permohonan jawatan dan di alamatkan seperti di bawah :-      
                      
Yang Dipertua,
Majlis Daerah Tanjong Malim
Peti Surat 59,
35900 TANJONG MALIM

Catatan Am:

Hanya calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk temuduga.
Permohonan yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 6 bulan dari tarikh iklan ini ditutup hendaklah menganggap permohonan tidak berjaya.


Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong