Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Terkini di Yayasan Terengganu - 26 Oktober 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Yayasan Terengganu Oktober 2016 | Jawatan kosong terkini di Yayasan Terengganu Oktober 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia kerakyatan Negeri Terengganu yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun ke atas pada tarikh tutup permohonan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Yayasan Terengganu sebagai :

1. JURUTEKNIK KOMPUTER FT19
2. PEMBANTU KEMAHIRAN H19
3. PEMBANTU TADBIR (P/O) N19
4. PEMBANTU TADBIR (KEWANGAN) W19
5. PEMBANTU MAKMAL C19
6. PEMBANTU OPERASI N11
7. PEMANDU KENDERAAN H11

Tarikh tutup permohonan 26 Oktober 2016
Lokasi : Terengganu
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong


LATAR BELAKANG

Yayasan Terengganu ditubuhkan pada 1 Mei 1972 di bawah Enakmen Terengganu Bil. 9 Tahun 1972 untuk membantu kerajaan memajukan industri Pendidikan di negeri ini sebagai wahana utama membangun modal insan.

Tujuan penubuhan ini termaktub dalam Enakmen berkenaan sebagai usaha untuk meningkat, memaju dan memperkembangkan peluang-peluang dan kemajuan-kemajuan pelajar rakyat negeri ini. 

JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong