Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Pasir Gudang (MPPG) - 27 Oktober 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Majlis Perbandaran Pasir Gudang (MPPG) Oktober 2016 | Jawatan kosong terkini di Majlis Perbandaran Pasir Gudang (MPPG) Oktober 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun ke atas pada tarikh tutup iklan jawatan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Majlis Perbandaran Pasir Gudang (MPPG) sebagai :


1. PEGAWAI PENILAIAN W41

2. PEMBANTU AWAM H11


Tarikh tutup permohonan 27 Oktober 2016
Lokasi : Johor
Sektor : Kerajaan


Jawatan Kosong

ALAMAT PERMOHONAN DAN TARIKH TUTUP

YANG DIPERTUA
MAJLIS PERBANDARAN PASIR GUDANG
ARAS 19, MENARA AQABAH
81700 PASIR GUDANG
(U.P: BAHAGIAN SUMBER MANUSIA)

CATATAN
  • Setiap permohonan jawatan hendaklah menggunakan borang MPPG bagi setiap jawatan yang di pohon.
  • Hanya calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja dipanggil temuduga. Pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 3 bulan dari tarikh iklan ditutup hendaklah menggangap pemohonan mereka TIDAK BERJAYA.
  • Segala perbelanjaan kerana menghadiri temuduga adalah tanggungjawab pemohon sendiri. Segala salinan  sijil – sijil dan dokumen sokongan hendaklah disahkan salinan oleh Ketua Kampung /  Pengerusi Jawatankuasa Kampung / Guru Besar / Pengetua sekolah – sekolah atau bantuan penuh kerajaan dan Pegawai Kerajaan JUSA atau Kumpulan A Pengurusan dan Profesional. 
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong