Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Lembaga Tabung Haji (LTH) - 19 Oktober 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Lembaga Tabung Haji (LTH) Oktober 2016 | Jawatan kosong terkini di Lembaga Tabung Haji (LTH) Oktober 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur 18 tahun ke atas pada tarikh tutup iklan jawatan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Lembaga Tabung Haji (LTH) sebagai :

1. SETIAUSAHA

2. PENGURUS UNIT PEMBANGUNAN BUMIPUTERA

3. PENGURUS UNIT SEKRETARIAL

4. PENGURUS KANAN UNIT SEKRETARIAL

5. PENGURUS KANAN UNIT NASIHAT KORPORAT DAN GUBALAN


Tarikh tutup permohonan 19 Oktober 2016
Lokasi : Kuala Lumpur
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong

LATAR BELAKANG

Tabung Haji ialah singkatan bagi “Lembaga Tabung Haji” atau LTH. Sebelum ini, LTH dikenali sebagai “Lembaga Urusan dan Tabung Haji” atau (LUTH) di Malaysia yang berperanan untuk menguruskan perjalanan jemaah haji dari Malaysia pergi ke Makkah pada setiap tahun. Bangunan pejabat utama Tabung Haji terletak di Jalan Tun Abdul Razak, Kuala Lumpur, Malaysia. Tabung Haji merupakan institusi kewangan yang terbukti berkesan menguruskan perbelanjaan pergi dan balik dari Makkah. Rakyat Malaysia tidak perlu lagi bimbang dengan sistem bank konvensional yang riba dan tidak perlu lagi bergolok-gadai tanah sawah untuk pergi ke Makkah.

Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong