Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Kementerian Pendidikan Malaysia (MOE) - 07 Oktober 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Kementerian Pendidikan Malaysia (MOE) Oktober 2016 | Jawatan kosong terkini di Kementerian Pendidikan Malaysia (MOE) Oktober 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun keatas pada tarikh tutup iklan jawatan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Kementerian Pendidikan Malaysia (MOE) sebagai:

1. PENOLONG PENGARAH DG41


Tarikh tutup permohonan 07 Oktober 2016
Lokasi : Selangor
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong

Cara Memohon

i. Permohonan hendaklah menggunakan Borang Permohonan Lampiran B yang boleh dimuat turun dari laman web Kementerian Pendidikan Malaysia www.moe.gov.my.

ii. Permohonan mestilah melalui Ketua Jabatan masing-masing mengikut Perintah Am Bab A Perkara 21. Salinan Buku Rekod Perkhidmatan yang dikemaskini, Markah LNPT untuk tiga (3) tahun berturut-turut dan Kenyataan Cuti yang telah disahkan perlu disertakan;

iii. Semua permohonan hendaklah disertakan dengan salinan sijil-sijil kelayakan dan salinan kad pengenalan yang disahkan;

iv. Salinan Surat Lantikan/ Surat Kenaikan Pangkat dan Surat Pengesahan dalam Perkhidmatan hendaklah disahkan oleh Ketua Jabatan.

v. Borang Permohonan yang lengkap diisi hendaklah dihantar ke alamat berikut:

Pengarah
Bahagian Pengurusan Sekolah Berasrama Penuh
dan Sekolah Kecemerlangan
Kementerian Pendidikan Malaysia
Aras 3, Blok 2251
Jalan Usahawan 1
63000 Cyberjaya
Selangor
(u.p: Unit Perjawatan dan Pengurusan Sekolah)  

vi. Permohonan yang tidak lengkap dan tidak memenuhi syarat-syarat kelayakan yang ditetapkan atau tidak dikemukakan melalui Ketua Jabatan adalah ditolak.

JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong