Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Jabatan Perdana Menteri (ICU JPM) - 16 Oktober 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Jabatan Perdana Menteri (ICU JPM) Oktober 2016 | Jawatan kosong terkini di Jabatan Perdana Menteri (ICU JPM) Oktober 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun ke atas pada tarikh tutup iklan jawatan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Jabatan Perdana Menteri (ICU JPM) sebagai :

1. PENOLONG PEGAWAI UNDANG-UNDANG L29 - (22 KEKOSONGAN)


Tarikh tutup permohonan 16 Oktober 2016
Lokasi : Seluruh Malaysia
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong

LATAR BELAKANG
Pada 15 Mac 2005, kabinet telah memutuskan agar ICU JPM mengetuai Program Pemantauan Outcome yang menitikberatkan hasil dan impak bagi setiap projek agensi kerajaan di peringkat Persekutuan, negeri dan badan-badan berkanun.

ICU JPM turut diberi kepercayaan untuk melaksanakan projek pembangunan utama negara. Antara projek yang dimaksudkan ialah Tunas Mekar, Satu Daerah Satu Industri (SDSI), Projek Infrastruktur Awam (PIA), Projek Infrastruktur Asas (PIAS) dan Projek Industri Luar Bandar.

Pada tahun 2007, ICU JPM telah dipertanggungjawabkan menjadi penyelaras utama Program Pembasmian Kemiskinan yang kini dikenali sebagai Program Kesejahteraan Rakyat.



JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong