Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Terkini di SUHAKAM - 03 Oktober 2016

Jawatan kosong terkini di Suruhanjaya Hak Asasi Manusia Malaysia (SUHAKAM) Oktober 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun ke atas pada tarikh tutup iklan jawatan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Suruhanjaya Hak Asasi Manusia Malaysia (SUHAKAM) sebagai :

1. EDITORIAL SERVICES


Tarikh tutup permohonan 03 Oktober 2016
Lokasi : Kuala Lumpur
Sektor : Berkanun

Jawatan Kosong

Interested applicants are invited to submit your application together with your resume stating your profile, qualifications and experiences, and accompanied with a one or two page sample of your past editorial work (before and after editing), if available.

All applications and support documents should be submitted via email to ariff@suhakam.org.my or syamsul@suhakam.org.my before or on 3 October 2016. Only shortlisted applicants will be notified. Please call at 03-2612 5698 for further inquiries.

Iklan jawatan dan syarat-syarat kelayakan disini
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong