Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Terkini di NIOSH - 15 September 2016

Jawatan kosong di Institut Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan Negara (NIOSH) September 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun keatas pada tarikh tutup iklan jawatan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Institut Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan Negara (NIOSH) sebagai :

1. TECHNICIAN


Tarikh tutup permohonan 15 September 2016
Lokasi : Selangor
Sektor : Berkanun / Kerajaan

jawatan kosong

Qualifications : 

Possess a Diploma in Nursing/ Medical Assistant from the College of Nursing, Ministry of Health Malaysia or recognized by the government and registered with the Malaysian Nursing Board/ Board of Medical Assistants . Qualifications in Occupational Health Nurse ( OHN ) NIOSH is an advantage;
Have at least 1year of working experience will be an advantage;
Posses own driving license and transport;
Independent with strong leadership, high motivated & interpersonal skills and good team player;
Strong analytical skills, detail-orientated and able to abide by deadline with strong sense of responsibility.
Candidates who are interested can write in to Human Resource Divison (HRD) at hrd@niosh.com.my before 15th September 2016.

JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong