Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Terkini di KUIPSAS - 09 September 2016

Jawatan kosong terkini di Kolej Universiti Islam Pahang Sultan Ahmad Shah (KUIPSAS) September 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun ke atas pada tarikh tutup iklan jawatan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Kolej Universiti Islam Pahang Sultan Ahmad Shah (KUIPSAS) sebagai :

1. PEGAWAI SUMBER MANUSIA N41

2. SETIAUSAHA PEJABAT (KESETIAUSAHAAN) N29

3. PEMBANTU TADBIR N19

4. PEMBANTU PERPUSTAKAAN S19

5. PENGAWAL KESELAMATAN KP11


Tarikh tutup permohonan 09 September 2016
Lokasi : Pahang
Sektor :  Swasta

jawatan kosong

Cara Memohon

Calon-calon yang berminat boleh mengemukakan permohonan melalui Borang Rasmi Permohonan Jawatan KUIPSAS yang boleh diperolehi dari Pejabat Kolej Universiti Islam Pahang Sultan Ahmad Shah dengan bayaran RM 5.00

• Dimuaturun dari laman web KUIPSAS dengan menyertakan yuran pemprosesan dengan menggunakan wang pos sebanyak RM5.00 di atas nama BENDAHARI KIPSAS.

• Calon-calon hendaklah berumur tidak kurang 18 tahun dan tidak lebih 45 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan.

• Tarikh tutup permohonan ialah pada 09 September 2016. Hanya calon-calon disenarai pendek sahaja akan dihubungi untuk temuduga.

• Borang permohonan yang telah diisi dan disertakan dengan salinan sijil-sijil persekolahan, kad pengenalan dan telah diakui sah, hendaklah dihantar kepada :

RektorKolej Universiti Islam 
Pahang Sultan Ahmad Shah
Km 8, Jalan Gambang, 25150 
Kuantan, Pahang Darul Makmur.
(u.p : Pejabat Pendaftar) 

Tel : 09-591 5353 
Faks : 09-536 4421 


JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong