Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Sebagai Customer Service - 30 September 2016

Jawatan kosong terkini di IMAN Cawangan Selangor September 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun keatas pada tarikh tutup iklan jawatan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini yang ditawarkan oleh MAN Cawangan Selangor sebagai:

1. CUSTOMER SERVICE 


 Deskripsi/ Tugasan:
- Menguruskan klien
- Melayan Klien baru & Klien sedia ada.
- Jawab panggilan telefon / layan SMS / Whatsapps.
- Menguruskan urusan klien.
- Kerja-kerja perkeranian.

Syarat dan kelayakan :
- Wanita / Lelaki.
- Bujang diutamakan.
- Berumur 18-30 tahun.
- SPM / Sijil.
- Mempunyai kenderaan sendiri diutamakan.
- Calon yang mempunyai pengalaman lebih 1 tahun. dalam Customer Servis / Admin adalah diutamakan (TIADA pengalaman juga boleh mohon).
- PR / Komunikasi baik.
- Komitmen yang tinggi dan rajin.

Tarikh tutup permohonan 30 September 2016
Negeri : Selangor
Sektor : Swasta

Jawatan Kosong


Cara Memohon :

Sila hantar resume ke :
admin@innoxtiva.com / sales@innoxtiva.com

Majikan : IMAN CAWANGAN SELANGOR
Alamat : C-08/2, LEVEL 3,  TAMAN DAGANG BUSINESS CENTRE,  JALAN DAGANG BESAR,  TAMAN DAGANG, 68000 AMPANG, SELANGOR.  TEL: 03-4270 0888  FAX: 03-4287 1246

**Perhatian : Info jawatan kosong yang diklankan ini telah diposkan melalui borang iklan jawatan kosong. Pemohon adalah dinasihatkan agar meneliti terlebih dahulu info jawatan kosong ini sebelum membuat sebarang permohonan yang telah ditetapkan oleh pihak IMAN CAWANGAN SELANGOR ini.  Sekiranya terdapat penipuan atau keraguan pada iklan jawatan kosong ini, sila hantarkan mesej anda ke facebook kami di https://www.facebook.com/jawatankosongkerajaanonline/ untuk tindakan lanjut. Bagi mana-mana majikan yang ingin mengiklankan info jawatan kosong sila isi borang permohonan jawatan kosong di http://ejobskini.blogspot.my/p/tos.html .
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong