Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Sebagai Accounts Assistant - 30 October 2016

Jawatan kosong terkini di MobilityOne Sdn Bhd Oktober 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun keatas pada tarikh tutup iklan jawatan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini yang ditawarkan oleh MobilityOne Sdn. Bhd. sebagai:

1. Accounts Assistant 


Deskripsi/ Tugasan:
1) Preparing month Bank Reconciliation.
2) Compiling Weekly Reload Sales Report, Billers Report, Commission Report for cross checking and validation.
3) Preparing daily Billers' payment for Senior approval.
4) Assist in Reconciliation Account Receivable (Merchants) on monthly basis between CRMS Vs SAP accounting system.
5) Assist in compiling summary sales and billers transactions to ensure completeness of records.
6) Assist in Merchant reconciliations, cross checking receivable ageing collections in complying with credit terms allowed.
7) Assist in any financial matters assigned as and when required.


Syarat dan kelayakan :
1) Candidate must possess at least a Professional Certificate, LCCI, Diploma, Advanced/Higher/Graduate Diploma, in Finance/Accountancy/Banking or equivalent.
2) Post qualified for any professional body will be consider.
3) Able to liase with Auditor any schedule for reconciliation and discrepancy.
4) Required skill(s): computer literate esp. in MS Excel & MS Office, accounting computing solutions, Finance modules in SAP B1 is added advantages
5)At least 2 year(s) of working experience in the related field is required for this position.

Tarikh tutup permohonan pada 30 October 2016
Negeri : Kuala Lumpur
Sektor : Swasta

Jawatan kosong

Info Syarikat/ Majikan :
MobilityOne is an established Malaysian financial service provider company, listed in the UK with an MSC status. We operate a number of e-services and provide payment solutions to numerous of Banks and telecommunication companies in Malaysia and other South East Asia countries. These e-services include electronic payment, prepaid reload, bill payment and remittance. Our solutions include mobile banking and payments, e-commerce, debit payments, and agent banking.

Cara Memohon :
Jika berminat untuk memohon kekosongan jawatan ini sila email hr@mobilityone.com.my atau hubungi 03-21651860

**Perhatian : Info jawatan kosong yang diklankan ini telah diposkan melalui borang iklan jawatan kosong. Pemohon adalah dinasihatkan agar meneliti terlebih dahulu info jawatan kosong ini sebelum membuat sebarang permohonan yang telah ditetapkan oleh pihak MobilityOne Sdn. Bhd. ini.  Sekiranya terdapat penipuan atau keraguan pada iklan jawatan kosong ini, sila hantarkan mesej anda ke facebook kami di https://www.facebook.com/jawatankosongkerajaanonline/ untuk tindakan lanjut. Bagi mana-mana majikan yang ingin mengiklankan info jawatan kosong sila isi borang permohonan jawatan kosong di http://ejobskini.blogspot.my/p/tos.html .
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong