Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Majlis Daerah Kampar (MdKampar) - 19 September 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Majlis Daerah Kampar (MdKampar)  September 2016 | Jawatan kosong terkini di Majlis Daerah Kampar (MdKampar)  September 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia (keutamaan kepada Rakyat Negeri
Perak Darul Ridzuan) yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun keatas pada tarikh tutup iklan jawatan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Majlis Daerah Kampar (MdKampar) sebagai :

1. PEGAWAI TADBIR N41/N44

2. PEGAWAI TADBIR (AKAUNTAN) N41/N44

3. PENOLONG PEGAWAI TADBIR N29/N32

4. PEMBANTU KEMAHIRAN H19/H22

5. PEMBANTU KESIHATAN AWAM U19/U22


Tarikh tutup permohonan 19 September 2016
Lokasi : Perak
Sektor : Kerajaan




CARA MEMOHON:
i. Permohonan hendaklah dibuat dalam Borang Permohonan Jawatan Majlis Daerah Kampar (MDKpr) yang boleh diperolehi dari Bahagian Pentadbiran & Pengurusan Sumber Manusia, Jabatan Khidmat Pengurusan, Majlis Daerah Kampar.

ii. Permohonan daripada mereka yang sedang berkhidmat dengan Kerajaan atau Badan Berkanun atau Pihak Berkuasa Tempatan hendaklah dibuat melalui Ketua Jabatan.

iii. Permohonan hendaklah disertakan dengan sekeping gambar ukuran paspot, Kad Pengenalan, Sijil Persekolahan, kelulusan akademik dan dua keping sampul surat beralamat sendiri dengan setem RM0.80.

iv. Permohonan yang tidak lengkap akan ditolak.

v. Keterangan lanjut berhubung dengan iklan seperti syarat-syarat lantikan boleh didapati di Kompleks Pentadbiran MDKpr pada waktu pejabat atau dengan melayari laman web www.mdkampar.gov.my atau melalui telefon 05-4671015 dan 05-4671052.

vi. Borang permohonan yang telah lengkap diisi hendaklah dikemukakan kepada:-

Yang Dipertua
Kompleks Pentadbiran Majlis Daerah Kampar,
Jalan Iskandar, 31900 Kampar,
Perak Darul Ridzuan.


JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong