Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong di IKIM - 07 Oktober 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Institut Kefahaman Islam Malaysia (IKIM) Oktober 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun keatas pada tarikh tutup iklan jawatan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Institut Kefahaman Islam Malaysia (IKIM) sebagai:

1. Felow Kanan Gred 54

2. Felow Gred 48

3. Penolong Pegawai Tadbir Gred 29


Tarikh tutup permohonan 07 Oktober 2016
Lokasi : Kuala Lumpur
Sektor : Kerajaan


Jawatan kosong

Cara Permohonan 

Calon-calon yang berminat dipelawa mengemukakan surat permohonan beserta keterangan peribadi yang lengkap (resume/ curriculum vitae mengenai kelayakan dan pengalaman, salinan sijil-sijil akademik dan transkrip, kad pengenalan, sijil kelahiran, slip gaji terakhir, nombor telefon untuk dihubungi dan sekeping gambar berukuran passport (tidak dikembalikan) kepada:

Institut Kefahaman Islam Malaysia (IKIM)
2, Langgak Tunku 
Off Jalan Tuanku Abdul Halim
50480 KUALA LUMPUR 
Tel: 03-62046200  Faks: 03-62014189

Calon-calon yang disenarai pendek sahaja akan dipanggil temuduga. Permohonan calon-calon adalah dikira GAGAL sekiranya tidak menerima sebarang maklumbalas dari IKIM 3 bulan dari tarikh iklan ditutup.

Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong