Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) - 31 Ogos 2016

Jawatan kosong terkini di Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) Ogos 2016 | Jawatan kosong kerajaan terkini di Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) Ogos 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada waganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) sebagai :

1. Pembantu Penyelidik Siswazah (GRA) 


Tarikh tutup permohonan 31 Ogos 2016
Lokasi : Selangor
Sektor : Kerajaan

jawatan kosong di ukm ogos 2016

Kelayakan Permohonan:

1. Calon yang mempunyai Sarjana dalam mana-mana bidang berikut dari universiti atau institusi yang diiktiraf oleh Kementerian Pengajian Tinggi (KPT): - Biomedikal - Farmakologi - Kesihatan yang berkaitan atau - Bidang berkaitan 

2. Bidang Penyelidikan adalah neurofisiologi. 

3. Calon mesti mempunyai komitmen dan minat yang tinggi dalam kerja-kerja penyelidikan.

Calon yang berminat adalah dipelawa untuk mengemukakan cv terperinci melalui e-mel kepada jayakumar@ukm.edu.my Untuk maklumat lanjut, sila hubungi DR. Jayakumar di 03-91458618. 
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong