Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Terkini di SUK Selangor - 16 Ogos 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini Kerajaan Negeri Selangor (SUK Selangor) 2016 | Jawatan kosong terkini Kerajaan Negeri Selangor (SUK Selangor) 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Pusat Kerajaan Negeri Selangor (SUK Selangor) sebagai :

1. PEGAWAI TADBIR N41

2. PENJAGA JENTERA ELEKTRIK J19


Tarikh tutup permohonan 16 Ogos 2016
Lokasi : Selangor
Sektor : Kerajaan

jawatan kosong di suk selangor ogos 2016

Sila kemukakan permohonan ke alamat berikut :

SETIAUSAHA BAHAGIAN 
BAHAGIAN PENGURUSAN SUMBER MANUSIA 
CAWANGAN PERKHIDMATAN 
TINGKAT 3, BANGUNAN SSAAS
40503 SHAH ALAM.

SEJARAH 

Pusat Pentadbiran Kerajaan Negeri Selangor pada awalnya berada di Bangunan Sultan Abdul Aziz Samad yang terletak di Kuala Lumpur berhadapan dengan Dataran Merdeka.

Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah (SSAAS) di Shah Alam mula dibina pada tahun 1977. Pembinaan telah dibuat melalui 2 peringkat. Peringkat pertama mengandungi Podium Utara dan peringkat ke 2 mengandungi Podium Selatan serta Blok Menara.

Jumlah luas lantai keseluruhan bangunan ini ialah 578,250 meter persegi. Peringkat pertama yang mengandungi Podium Utara telah siap dan digunakan sejak 1hb Januari 1981.


JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong