Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Terkini di PERKESO - 26 Ogos 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Pertubuhan Keselamatan Sosial (PERKESO) Ogos 2016 | Jawatan kosong terkini di Pertubuhan Keselamatan Sosial (PERKESO) Ogos 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Pertubuhan Keselamatan Sosial (PERKESO) sebagai :

1. KETUA PEGAWAI RISIKO GRED 28 (CHIEF RISK OFFICER)
2. JURUANALISA SISTEM GRED 23
3. PENGATUR PROGRAM KOMPUTER GRED 19


Tarikh tutup permohonan 26 Ogos 2016
Lokasi : Kuala Lumpur
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong Terkini di PERKESO


LATAR BELAKANG
Pertubuhan Keselamatan Sosial (PERKESO) ditubuhkan pada tahun 1971 bagi menguatkuasa, mentadbir dan melaksana Akta Keselamatan Sosial Pekerja 1969 dan Peraturan-Peraturan (AM) Keselamatan Sosial Pekerja 1971. Melalui 50 buah cawangan di seluruh Negara dan sebuah Pusat Rehablitasi di Melaka, PERKESO sentiasa berusaha memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada para pelanggan melalui maklumat yang tepat dan cepat serta sentiasa memelihara hubungan yang baik antara majikan dan pekerja selaras dengan visi PERKESO selaku Peneraju Keselamatan Sosial Yang Unggul Dan Cemerlang Menjelang 2020.  Warganegara Malaysia yang berkelayakan, memiliki daya kepimpinan yang dinamik, kompeten dan inovatif serta ingin memulakan satu kerjaya di suasana yang baru dan berdaya saing adalah dijemput untuk menyertai kami.

Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong