Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Terkini di LPPKN - 02 September 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini Lembaga Penduduk Dan Pembangunan Keluarga Negara (LPPKN) September 2016 | Jawatan kosong terkini Lembaga Penduduk Dan Pembangunan Keluarga Negara (LPPKN) September 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun ke atas pada tarikh tutup permohonan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Lembaga Penduduk Dan Pembangunan Keluarga Negara (LPPKN) sebagai :

1. PEGAWAI KHIDMAT PELANGGAN


Tarikh tutup permohonan 02 September 2016 
Lokasi : Negeri Sembilan
Sektor : Kerajaan

Jawatan kosong di lppkn september 2016

CARA MEMOHON :
(i) Permohonan boleh dibuat dengan mengisi borang permohonan yang boleh dimuat turun melalui Laman Web :http://www.lppkn.gov.my
(ii) Atau menghantar resume lengkap beserta salinan kelayakan berkaitan dan setaraf dengannya, salinan Sijil Pelajaran Malaysia, salinan kad pengenalan dan salinan lain-lain sijil yang berkaitan yang telah disahkan ke alamat berikut dengan menulis jawatan yang di pohon pada sudut kiri sampul surat. Permohonan yang tidak lengkap/lewat akan ditolak.

PUSAT KELUARGA LPPKN SEREMBAN 2,
PERSIARAN S2/B3,
SEREMBAN 2,
70300 SEREMBAN,
NEGERI SEMBILAN DARUL KHUSUS.
(u.p.: Unit Pentadbiran)

Catatan:
• Keutamaan diberikan kepada :

(a) Calon Perempuan
(b) Berumur 18 tahun dan ke atas
(c) Menetap di Negeri Sembilan
(d) Mempunyai Lesen memandu B2/D
(e) Mempunyai kenderaan

• LPPKN tidak akan menanggung sebarang perbelanjaan ketika menghadiri temuduga.
• Hanya calon yang disenarai pendek sahaja akan dipanggil temuduga. Pemohon yang tidak menerima apa-apa jawapan dalam masa (6) bulan dari tarikh tutup iklan adalah dianggap TIDAK BERJAYA. 

Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong