Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Langkawi Bandaraya Pelancongan (MPLBP) - 01 September 2016

Jawatan kerajaan kosong terkini di Majlis Perbandaran Langkawi Bandaraya Pelancongan (MPLBP) September 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia (keutamaan akan diberikan kepada Penduduk Langkawi) yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun ke atas pada tarikh tutup permohonan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Majlis Perbandaran Langkawi Bandaraya Pelancongan (MPLBP) sebagai :

1. ARKITEK J41

2. PENOLONG JURUTERA JA29

3. PENOLONG PEGAWAI PENGUATKUASA KP29

4. PEMBANTU AKAUNTAN W19

5. PEMBANTU PENGUATKUASA KP19

6. PEMBANTU PENILAIAN KP19

7. PEMBANTU TADBIR PERKERANIAN / OPERASI) N19

8. PEMBANTU AWAM H11

9. PEMANDU KENDERAAN H11


Tarikh tutup permohonan pada 01 September 2016
Lokasi : Kedah
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong Majlis Perbandaran Langkawi Bandaraya Pelancongan (MPLBP)

CARA MEMOHON
i) Borang permohonan boleh didapati dengan mengambil sendiri di Bahagian Sumber Manusia, Jabatan Khidmat Pengurusan, Majlis Perbandaran Langkawi Bandaraya Pelancongan, 07000 Kuah, Langkawi, Kedah Darul Aman atau melayari laman web Majlis -
www.mplbp.gov.my.

ii) Borang yang telah lengkap diisi berserta salinan kad pengenalan, sijil kelahiran dan sijil-sijil kelulusan yang diperakui sah sebagai salinan sebenar. Pemohon hendaklah menulis nama jawatan yang dipohon disudut atas sebelah kiri sampul surat dan dialamatkan kepada :-

YANG DIPERTUA
MAJLIS PERBANDARAN LANGKAWI
BANDARAYA PELANCONGAN
07000 KUAH, LANGKAWI
KEDAH DARUL AMAN

iii) Hanya calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggiluntuk temuduga.

iv) Pemohon-pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan dalam tempoh enam (6) bulan selepas dari tarikh iklan ditutup hendaklah menganggap permohonan mereka tidak Berjaya.


JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong