Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP) - 19 September 2016

Jawatan kosong kerajaan di Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP) September 2016 | Jawatan kosong di Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP) September 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP) sebagai :

1. PEMANDU KENDERAAN H11

2. PEGAWAI PERKHIDMATAN PENDIDIKAN DG41

3. PENOLONG JURUTERA JA29

4. PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN / OPERASI) N19

5. PEGAWAI HAL EHWAL ISLAM S41

6. PENOLONG PEGAWAI HAL EHWAL ISLAM S29

7. PEMBANTU JURUAUDIT W19

8. PEMBANTU OPERASI N11

9. PEMANDU KENDERAAN H11


Tarikh tutup permohonan 13 & 19 September 2016
Lokasi : Kuala Lumpur
Sektor : Kerajaan


Jawatan Kosong


LATAR BELAKANG

Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP) ditubuhkan pada 1 Februari 1974 serentak dengan penubuhan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur. Penubuhannya adalah bagi menjaga hal ehwal Islam di Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur yang sebelum itu diletakkan di bawah kerajaan negeri Selangor. MAIWP selepas itu turut bertanggungjawab menguruskan hal ehwal umat Islam di Labuan dan Putrajaya setelah kedua-duanya diumumkan sebagai Wilayah Persekutuan masing-masing pada 16 April 1984 dan 1 Februari 2001. Penubuhan MAIWP dinyatakan melalui peruntukan di dalam Perlembagaan Persekutuan dan Akta Pentadbiran Undang-Undang Islam (Wilayah-Wilayah Persekutuan) 1993 [Akta 505].

Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong