Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Lembaga Kemajuan Johor Tenggara (KEJORA) - 11 September 2016

Jawatan kosong terkini di Lembaga Kemajuan Johor Tenggara (KEJORA) September 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun ke atas pada tarikh iklan tutup dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Lembaga Kemajuan Johor Tenggara (KEJORA) sebagai :

1. PEMBANTU TADBIR PERKERANIAN / OPERASI) N19

2. PENOLONG PEGAWAI TADBIR N29


Tarikh tutup permohonan 11 September 2016
Lokasi : Johor
Sektor : Kerajaan

Jawatan kosong

LATAR BELAKANG
KEJORA adalah salah sebuah agensi badan berkanun di bawah Kementerian Kemajuan Luar Bandar Dan Wilayah (KKLW) yang berfungsi sebagai agen Pembangunan Wilayah bagi kawasan Tenggara Negeri Johor. Pembahagian wilayah meliputi 16% kawasan Negeri Johor dengan jumlah keluasan 300,111 hektar. Ianya terbahagi kepada 2 wilayah kecil iaitu Johor Tengah (149,009 hektar) dan Pengerang (151,356 hektar). Terletak di dua daerah iaitu Kota Tinggi (75%) dan Kluang (25%).


JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong