Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong FELCRA Properties Sdn Bhd - 30 Ogos 2016

Jawatan kosong terkini di FELCRA Properties Sdn Bhd Ogos 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur tidak kurang daripada 18 tahun ke atas pada tarikh tutup permohonan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di FELCRA Properties Sdn Bhd sebagai :

1. Pengurus Kanan (Perancangan Bisnes)

2. Pengurus Kanan (Pengurusan Aset) 

3. Pengurus (Kredit) 

4. Eksekutif (Kontrak)

5. Eksekutif (Kewangan)

6. Penolong Eksekutif (Pentadbiran)


Tarikh tutup permohonan 30 Ogos 2016
Lokasi : Kuala Lumpur
Sektor : Swasta

Jawatan kosong FELCRA Properties Sdn Bhd Ogos 2016

CARA MEMOHON
a) Permohonan boleh dibuat dengan melengkapkan borang yang boleh diperolehi melalui laman sesawang www.felcra.com.my atau di pejabat FELCRA Properties Sdn. Bhd., Aras Bawah, Wisma FELCRA, Lot PT 4780, Jalan Rejang, Setapak Jaya, 53300 Kuala Lumpur.

b) Setiap permohonan hendaklah menyertakan salinan Kad Pengenalan, Sijil-sijil kelayakan akademik serta lain-lain dokumen berkaitan yang telah disahkan benar beserta sekeping gambar berukuran passport.

c) Tarikh tutup permohonan adalah pada 30 Ogos 2016 jam 4.00 petang.

d) Permohonan yang tidak memenuhi syarat akan ditolak.

e) Hanya calon-calon yang disenarai pendek untuk temuduga sahaja akan dihubungi. Pemohon pemohon yang tidak dihubungi dalam masa 3 (tiga) bulan daripada tarikh tutup iklan dianggap tidak berjaya.

f) Permohonan yang lengkap hendaklah dihantar ke alamat berikut dan nyatakan jawatan yang dipohon di kiri sebelah atas sampul surat berkenaan.

FELCRA Properties Sdn. Bhd.
Aras Bawah, Wisma FELCRA,
Lot PT 4780, Jalan Rejang,
Setapak Jaya, 53300 Kuala Lumpur.

JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong