Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Universiti Malaysia Sabah (UMS) - 31 Julai 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Universiti Malaysia Sabah (UMS) Julai 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Universiti Malaysia Sabah (UMS) sebagai :

1. PENOLONG PEGAWAI FARMASI U29 

2. PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN U29 

3. PENOLONG PEGAWAI VETERINAR G29 

4. 1. PENOLONG PEGAWAI TEKNOLOGI MAKLUMAT GRED FA29 


Tarikh tutup permohonan 31 Julai 2016 
Lokasi : Sabah
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong Universiti Malaysia Sabah (UMS) Julai 2016

Penaklukan Di Bawah Syarat-syarat Skim Perkhidmatan:

Bagi tujuan pelantikan ke perkhidmatan awam, calon yang memohon jawatan yang mensyaratkan kelayakan masuk Sijil Pelajaran Malaysia perlu memiliki sekurang-kurangnya keputusan berikut:

a) Lulus enam mata pelajaran termasuk Bahasa Melayu, dengan dua daripada mata pelajaran adalah di peringkat Kepujian dan selebihnya peringkat Lulus dalam satu peperiksaan; atau
b) Lulus enam mata pelajaran termasuk Bahasa Melayu, dengan dua mata pelajaran adalah di peringkat Kepujian dan selebihnya peringkat Lulus yang dikumpulkan dalam dua peperiksaan dalam tempoh tiga tahun berturut-turut; dan
c) Memenuhi syarat kelayakan Bahasa Melayu iaitu Kepujian dan subjek-subjek tertentu seperti mana yang disyaratkan dalam skim perkhidmatan.

Cara-cara memohon

Calon-calon yang berminat adalah dikehendaki membuat permohonan secara 'online'. Sila layari laman web http://ejobs.ums.edu.my.

Pemohon-pemohon yang disenarai pendek akan dijemput ke sesi pemilihan bagi tujuan untuk menentukan kesesuaian mereka dengan jawatan yang dipohon.

Sekiranya permohonan tidak dijawab dalam masa 2 (dua) bulan dari tarikh tutup iklan, permohonan dianggap tidak berjaya.

Tarikh Tutup Permohonan: lima belas (15) hari dari tarikh iklan.

Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong