Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) Julai 2016

Jawatan kosong  terkini di Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) Julai 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) sebagai :

1. PEMBANTU TADBIR SAMBILAN (PTS)


Tarikh tutup permohonan pada Julai 2016
Lokasi : Kuala Lumpur
Sektor : Kerajaan

Jawatan kosong di suurhanjaya syarikat malaysia (ssm) julai 2016

LATAR BELAKANG
Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM) merupakan badan berkanun yang terbentuk hasil daripada penggabungan Pejabat Pendaftar Syarikat (ROC) dengan Pejabat Pendaftar Perniagaan (ROB) di Malaysia yang mengawal selia syarikat dan perniagaan. SSM yang mula beroperasi pada 16 April 2002.

Aktiviti utama SSM adalah sebagai sebuah agensi pemerbadanan syarikat dan pendaftaran perniagaan di samping membekalkan maklumat syarikat dan perniagaan kepada orang awam. Sebagai peneraju utama ke arah peningkatan tahap tadbir urus korporat, SSM melaksanakan fungsinya mengawalselia pematuhan perundangan korporat dan pendaftaran perniagaan melalui aktiviti penguatkuasaan dan pemantauan yang komprehensif bagi memastikan perkembangan positif sektor korporat dan perniagaan untuk negara.

Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong