Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Operator Pengeluaran - 31 Ogos 2016

Jawatan kosong terkini di Megah Mee Sdn Bhd. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini yang ditawarkan oleh Megah Mee Sdn Bhd sebagai:

1. Operator Pengeluaran

Majikan : Megah Mee Sdn Bhd
Alamat : No. 2a&6, Jalan Ba 2/1, Kawasan Perindustrian Bukit Angkat, 43000 Kajang, Selangor.

Deskripsi/ Tugasan:
- Mematuhi arahan yang diberikan oleh pihak atasan
- Memastikan bahawa produk yang dikilangkan. mengikuti spesifikasi yang ditetapkan dengan penyeliaan pihak atasan.
- Memastikan kebersihan diri, kilang serta produk berada dalam keadaan yang ditetapkan oleh pihak pengurusan.

Syarat dan kelayakan :
- Sekurang-kurangnya memiliki sijil PMR.
- Boleh berkomunikasi dalam Bahasa Melayu atau Bahasa Inggeris.
- Mempunyai pengetahuan dalam ISO9001 serta ISO22000 merupakan bonus kriteria pemilihan.
- Rajin serta cepat belajar.

Cara Memohon :
Calon yang berminat boleh menghubungi Cik Kitty (019-3353729 / 03-87416876) serta menghantar resume kepada hrfimn@megahmee.com

Negeri : Selangor.
Sektor : Swasta
Tarikh tutup permohonan pada 31 Ogos 2016

Megah Mee Sdn Bhd


Info Megah Mee Sdn Bhd
Megah Mee Sdn Bhd merupakan kilang memproses mee serta pastri mengikut spesifikasi sendiri serta pelanggan,jika diminta. Megah Mee Sdn. Bhd. menetapkan standard yang tinggi bagi kualiti produk serta telah mendapat kelulusan Halal daripada pihak JAKIM. Megah Mee Sdn Bhd juga merupakan pemegang ISO9001, ISO 22000, HACCP serta GMP. Produk kami telah menembusi pasaraya-pasaraya besar dalam negara serta luar negara seperti di Amerika Syarikat, Australia serta Singapura.

**Perhatian : Info jawatan kosong yang diklankan ini telah diposkan melalui borang iklan jawatan kosong. Pemohon adalah dinasihatkan agar meneliti terlebih dahulu info jawatan kosong ini sebelum membuat sebarang permohonan yang telah ditetapkan oleh pihak Megah Mee Sdn Bhd ini.  Sekiranya terdapat penipuan atau keraguan pada iklan jawatan kosong ini, sila hantarkan mesej anda ke facebook kami di https://www.facebook.com/jawatankosongkerajaanonline/ untuk tindakan lanjut. Bagi mana-mana majikan yang ingin mengiklankan info jawatan kosong sila isi borang permohonan jawatan kosong di http://ejobskini.blogspot.my/p/tos.html .
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong