Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Majlis Daerah Selama (MDSelama) - 12 Ogos 2016

Jawatan kosong kerajaan terkini di Majlis Daerah Selama (MDSelama) Ogos 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia (keutamaan akan diberikan kepada rakyat Negeri Perak Darul Ridzuan) yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Majlis Daerah Selama (MDSelama) sebagai :

1. PEMBANTU PENILAIAN W19

2. PEMBANTU AKAUNTAN W19


Tarikh tutup permohonan 12 Ogos 2016
Lokasi : Perak
Sektor : Kerajaan

Jawatan kosong di md selama ogos 2016

PERMOHONAN:

( i ) Permohonan hendaklah dibuat dengan menggunakan Borang Rasmi ( MDS.PKDM 1/97 pindaan 2015)  yang boleh diperolehi di Kaunter Aras Satu, Majlis Daerah Selama Majlis Daerah Selama atau melalui laman web: www.mdselama.gov.my. 

( ii ) Borang Rasmi MDS.PKDM 1/97 pindaan 2015 boleh diperolehi di Kaunter Aras Satu, Majlis Daerah Selama.

( iii ) Permohonan hendaklah disertakan dengan salinan sijil akademik, Kad Pengenalan, Surat Beranak / Sijil Kelahiran, yang telah disahkan dan sekeping gambar terbaru berukuran pasport.

( iv ) Permohonan calon-calon yang sedang berkhidmat dengan Kerajaan / Pihak Berkuasa Tempatan / Badan-Badan Berkanun hendaklah dibuat melalui Ketua Jabatan masing-masing dan pastikan salinan Kenyataan Perkhidmatan yang telah dikemaskini dan disahkan oleh Ketua Jabatan disertakan bersama.  Permohonan yang tidak menurut peraturan dalam borang akan ditolak.

( v ) Permohonan yang telah lengkap hendaklah dihantar ke alamat:-

YANG DIPERTUA,
MAJLIS DAERAH SELAMA,
34100 SELAMA 
                        PERAK DARUL RIDZUAN.

JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong