Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Lembaga Air Sibu - 30 Julai 2016

Jawatan kosong terkini di Lembaga Air Sibu Berhad Julai 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Lembaga Air Sibu sebagai :

1. AKAUNTAN W41

2. SETIAUSAHA PEJABAT N27

3. PENOLONG PEGAWAI TADBIR N27

4. PENOLONG PEGAWAI SAINS C28

5. PEMBANTU TADBIR (KEWANGAN) W17


Tarikh tutup permohonan 30 Julai 2016
Lokasi : Sarawak
Sektor : Kerajaan

Jawatan Kosong Lembaga Air Sibu

SYARAT MEMOHON:
(a) Semua permohon  yang memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan dalam skim perkhidmatan Sistem Saraan Malaysia termasuk mereka yang sedang berkhidmatan dalam Perkhidmatan Awam adalah dikehendaki mengemukakan permohonan mereka secara online melalui laman sesawang http://www.swb.gov.my

(b)Segala maklumat yang dikehendaki mestilah benar. Hanya pemohon yang LAYAK selepas tapisan sahaja   akan dipanggil untuk menghadiri temuduga dan dikehendaki untuk mengemukakan sijil/dokumen asal semasa temuduga. Applicants must ensure that all information submitted is true and complete, and click 'I agree' at the bottom of the form. No certificate is required of this stage.All qualified candidates will be required to provide original certificate for interview.

(c) Hanya pemohon yang BERJAYA semasa temuduga sahaja akan dimaklumkan melalui alamat surat elektronik (e-mail address) manakala pemohon yang GAGAL tidak akan dimaklumkan melalui alamat surat elektronik (e-mail address).

(d) Permohonan yang TIDAK LENGKAP atau LEWAT DITERIMA akan DITOLAK.

Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong