Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Temuduga Terbuka Pemandu Ambulans - 10 Julai 2016

Jawatan kosong terkini di Maha Mas Medic Services Sdn.Bhd. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini yang ditawarkan oleh Maha Mas Medic Services Sdn.Bhd sebagai:

1. Pemandu Ambulans

Majikan : Maha Mas Medic Services Sdn.Bhd
Alamat : No.6 Jalan Pahang Kecil Off Jalan Pahang,53200 Kuala Lumpur

Deskripsi/ Tugasan:

Bertanggungjawab menyampaikan surat atau dokumen kepada satu pihak yang lain secara serahan tangan serta menyediakan bukti penyampaian dokumen yang telah diserahkan. Urusan biasa dengan prosedur di badan-badan kerajaan seperti LHDN, KWSP, SYABAS, TNB, TM, DBKL, SME, BANK dan lain-lain.

Syarat dan kelayakan :

- warganegara Malaysia;
- berumur tidak kurang dari 25 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan;
- mempunyai lesen memandu sekurang-kurangnya Kelas B2 yang dikeluarkan oleh Jabatan Pengangkutan Jalan [kecuali Lesen Memandu Percubaan (P)];
- Gaji Pokok : RM1,300.00;
- mahir sekitar Lembah Klang;
- boleh bekerja lebih masa.

Cara Memohon :

Calon-calon yang berminat diminta untuk hadir temuduga secara "WALK IN" ke alamat ini :-

Maha Mas Medic Services Sdn.Bhd
No.6, Jalan Pahang Kecil Off Jalan Pahang, 53200 Kuala Lumpur.

hadir bersama sesalinan 'RESUME/CV" yang lengkap dengan gambar bersaiz passport (soft copy) dan menyertakan salinan sijil SPM /sijil lain yang berkaitan.

Negeri : Kuala Lumpur
Sektor : Swasta
Tarikh tutup permohonan pada 10 July 2016

Maha Mas Medic Services Sdn.Bhd


Info Syarikat/ Majikan :

Ini merupakan perkhidmatan ambulans yang lebih maju yang ditawarkan oleh syarikat ini. Secara asasnya boleh dikatakan, kami akan menyediakan perkhidmatan pemindahan medikal bagi kes kecemasan dan bukan kecemasan ke mana-mana lokasi didalam Semenanjung Malaysia, Singapura, Indonesia dan juga Thailand.

**Perhatian : Info jawatan kosong yang diklankan ini telah diposkan melalui borang iklan jawatan kosong. Pemohon adalah dinasihatkan agar meneliti terlebih dahulu info jawatan kosong ini sebelum membuat sebarang permohonan yang telah ditetapkan oleh pihak Maha Mas Medic Services Sdn.Bhd ini. Sekiranya terdapat penipuan atau keraguan pada iklan jawatan kosong ini, sila hantarkan mesej anda ke facebook kami di https://www.facebook.com/jawatankosongkerajaanonline/ untuk tindakan lanjut. Bagi mana-mana majikan yang ingin mengiklankan info jawatan kosong sila isi borang permohonan jawatan kosong di http://ejobskini.blogspot.my/p/tos.html .
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong