Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Kekosongan Jawatan di Majlis Bandaraya Ipoh (MBI) - 26 Jun 2016

Jawatan kosong terkini di Majlis Bandaraya Ipoh (MBI) Jun 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia (Keutamaan kepada Rakyat Negeri Perak) yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong di Majlis Bandaraya Ipoh (MBI) sebagai :

1. PEMBANTU PENILAIAN W17
2. PENOLONG PEGAWAI PENILAIAN W27
3. PENOLONG PEGAWAI TEKNOLOGI MAKLUMAT F29

Tarikh tutup permohonan 26 Jun 2016 
Lokasi : Perak
Sektor : Kerajaan

Majlis Bandaraya Ipoh

CARA MEMOHON
Permohonan hendaklah menggunakan aplikasi atas talian (online) sahaja dengan melayari laman web Majlis Bandaraya Ipoh di www.mbi.gov.my dan pemohon akan dihubungkan ke Portal Laman Web Rasmi Gerbang Mesra Rakyat Negeri Perak di bawah Aplikasi Permohonan Jawatan Kosong.

CATATAN AM
(a) Hanya calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk ujian / temuduga.
(b) Pemohon-pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 6 bulan dari tarikh iklan ditutup hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya.
(c) Hanya calon-calon yang telah diperiksa dan diperakui sihat untuk berkhidmat oleh Pengamal Perubatan Berdaftar sahaja yang layak dilantik mengikut Pekeliling Perkhidmatan Bilangan 1 Tahun 2013.

JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong