Jawatan Kosong WhatsApp Channel Join Now

Jawatan Kosong Terkini Sebagai Technical Helpdesk - 06 Jun 2016

Jawatan kosong terkini di Manpower Staffing Services (M) Sdn Bhd. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini yang ditawarkan oleh Manpower Staffing Services (M) Sdn Bhd sebagai:

1. Technical Helpdesk

Majikan : Manpower Staffing Services (M) Sdn Bhd
Alamat : Suite 20.01, Level 20 Centrepoint South The Boulevard, Mid Valley City Kuala Lumpur - 59200 Kuala Lumpur, Malaysia

Deskripsi/ Tugasan:

1. Work independently and follow a standard protocol to respond to customer issues.

2. Moderate judgment may be used to supplement the outlined process.

3. Resolving moderate technical issues (related to software) from incoming customer contacts and proactive notification systems

4. Proactively assist customers to avoid or reduce problem occurrence

5. Supporting multiple teams during event identification, escalation and resolution

6. Issuing tickets for problem escalation and request type of case

Requirements :

1. Unix & Linux knowledge

2. Excellent Communication Skill (English)

3. Troubleshooting Skills

4. Qualification : Diploma and Degree in any fields

Salary : RM2500 – RM3000
Benefits :

1. Shift Allowance

2. Medical & insurance coverage

3. 24/7 rotational shift

4. Transportation : dts bus service

Cara Memohon :

If interested , kindly pm me ASAP or send your resume to : siti.mahadzir@manpower.com.my 

atau permohonan secara online (klik disini)

Negeri : Selangor
Sektor : Swasta
Tarikh tutup permohonan pada 06 Jun 2016



About Manpower Staffing Services (M) Sdn Bhd:

With offices in 80 countries across the world, Manpower is the global leader in contingent and permanent staffing, providing organizations of all sizes with a continuum of staffing solutions to enhance business agility and competitiveness.

Manpower helps you to manage the ever changing talent needs in today's world of work in which rapid access to the right talent is a powerful competitive advantage. With our thorough understanding of staffing trends and our deep pool of highly qualified Candidates, Manpower can deliver the talent, matching the right individual to the right job—faster and with better business results.


**Perhatian : Info jawatan kosong yang diklankan ini telah diposkan melalui borang iklan jawatan kosong. Pemohon adalah dinasihatkan agar meneliti terlebih dahulu info jawatan kosong ini sebelum membuat sebarang permohonan yang telah ditetapkan oleh pihak Manpower Staffing Services (M) Sdn Bhd ini. Sekiranya terdapat penipuan atau keraguan pada iklan jawatan kosong ini, sila hantarkan mesej anda ke facebook kami di https://www.facebook.com/jawatankosongkerajaanonline/ untuk tindakan lanjut. Bagi mana-mana majikan yang ingin mengiklankan info jawatan kosong sila isi borang permohonan jawatan kosong di http://ejobskini.blogspot.my/p/tos.html .
JOM SERTAI KAMI DI TELEGRAM
Jom sertai kami di Telegram Channel Jawatan Kosong sekarang. Dapatkan info-info jawatan kosong terkini terus ke Telegram anda. Kini lebih 40 ribu telah join dan mengaktifkan pemberitahuan di Telegram.
Menyalurkan info-info jawatan kosong sektor kerajaan dan swasta terkini di Malaysia.

Sila kongsikan info jawatan kosong ini pada rakan-rakan yang lain. Semoga memberi manfaat bersama. Sila klik pada button share di bawah untuk berkongsi.

© Jawatan Kosong. All rights reserved. Developed by Jawatan Kosong